نعنا یک گیاه علفی است که برگهای آن دارای عطر و طعم خنک کننده‌ای هستند. این گیاه به عنوان یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی به شمار می‌رود و در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها به عنوان ادویه و یا عطر دهنده استفاده می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت هر کیلو نعنا تازه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


نعنا یک گیاه علفی است که برگهای آن دارای عطر و طعم خنک کننده‌ای هستند. این گیاه به عنوان یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی به شمار می‌رود و در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها به عنوان ادویه و یا عطر دهنده استفاده می‌شود.

قیمت هر کیلو نعنا تازه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



نعنا داراي خواص ضد التهابي، ضد عفوني كننده، ضد تشنج، ضد استرس، ضد افسردگي و آرامبخشي مي‌باشد. به همين دليل است كه در صنايع دارويي، آرايشي و بهداشتي، غذايي و نوشيدني و همچنين در دندان‌پزشكي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت هر كيلو نعنا تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت عمده نعناع تازه-فروش نعناع تازه-قيمت هر كيلو ترخون خشك-قيمت نعناع خشك عمده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هر كيلو نعنا تازه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هر كيلو نعنا تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هر كيلو نعنا تازه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت عمده نعناع تازه-فروش نعناع تازه-قيمت هر كيلو ترخون خشك-قيمت نعناع خشك عمده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هر كيلو نعنا تازه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هر كيلو نعنا تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هر كيلو نعنا تازه و قيمت عمده نعناع تازه-فروش نعناع تازه-قيمت هر كيلو ترخون خشك-قيمت نعناع خشك عمده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت هر كيلو نعنا تازه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

نعناع گياهي آرامبخش است كه مردم هزاران سال از آن استفاده كرده اند تا به تسكين معده يا سوء هاضمه كمك كنند.
نعناع گياهي است از رده دولپه‌اي‌هاي پيوسته گلبرگ كه سردسته تيره نعناعيان و از سبزي‌هاي خوراكي است. اين گياه تمام اسانس‌ها و خواص پونه را دارد، ولي برگ‌هايش كرك كم‌تري دارند و بريدگي‌هاي كنار برگ‌هاي آن بيش‌تر از پونه و اسانس آن نيز ملايم‌تر است.
نعنا گياهي است علفي با ريشه هوايي و ساقه‌هاي مستقيم و چهارگوش و زيرزميني. ساقه و برگ‌هاي خوش‌بوي آن خوراكي و دارويي است و گاهي گل‌هاي رنگين دارد.
نعناع يك ماده محبوب در چندين غذا و نوشيدني است ، از چاي ها و نوشيدني گرفته تا سس ها ، سالادها و دسرها.
خواص نعناع:
1. سرشار از مواد مغذي
در حالي كه به طور معمول نعناع در مقادير زيادي مصرف نمي شود ، اما حاوي مقدار مناسب مواد مغذي است. ارزش غذايي و ميزان كالري نعناع خام در 100 گرم 44 كيلو كالري مي باشد.
در حقيقت ، 1/3 ليوان يا 14 گرم نعناع حاوي مواد مغذي زير است:
كالري: 6
فيبر: 1 گرم
ويتامين آ : 12٪
آهن: 9٪
منگنز: 8٪
فولات: 4٪
به دليل عطر و طعم زياد، نعناع اغلب به مقدار كمي به دستور العمل ها اضافه مي شود ، بنابراين مصرف حتي 1/3 ليوان ممكن است سخت باشد. با اين حال ، ممكن است شما در برخي از دستور العمل هاي سالاد كه شامل نعنا در بين ساير مواد تشكيل دهنده آن است ، به اين مقدار نزديك شويد.
نعنا منبع خاص ويتامين A است ، ويتامين محلول در چربي كه براي سلامتي چشم و بينايي در شب بسيار مهم است. اين ماده همچنين منبع مهمي از آنتي اكسيدان ها به ويژه در مقايسه با ساير گياهان و ادويه ها است. آنتي اكسيدان ها در محافظت از بدن در برابر استرس اكسيداتيو ، نوعي آسيب به سلولهاي ناشي از راديكال هاي آزاد كمك مي كنند.
2. بهبود سندرم روده تحريك پذير
سندرم روده تحريك پذير (IBS) يك اختلال شايع دستگاه گوارش است. اين بيماري با علائم گوارشي مانند درد معده ، گاز ، نفخ و تغيير در عادات روده مشخص مي شود.
اگرچه درمان IBS اغلب شامل تغييرات رژيم غذايي و مصرف دارو است ، اما تحقيقات نشان مي دهد كه مصرف نعناع به عنوان داروي گياهي نيز ممكن است مفيد باشد.
روغن نعناع حاوي تركيبي به نام منتول است كه تصور مي شود از طريق اثرات آرامش بخش آن بر عضلات دستگاه گوارش ، در كاهش علائم IBS كمك مي كند.
3. تسكين سوء هاضمه
نعناع ممكن است در رفع ساير مشكلات گوارشي مانند ناراحتي معده و سوء هاضمه نيز مؤثر باشد. سوء هاضمه هنگامي اتفاق مي افتد كه غذا قبل از ورود به قسمت ديگر دستگاه گوارش مدت طولاتي در معده بماند. مطالعات متعدد نشان داده است وقتي افراد روغن نعناع را با وعده هاي غذايي مصرف مي كنند، غذا سريعتر از معده عبور مي كند، كه مي تواند علائم اين نوع سوء هاضمه را تسكين دهد.
4. بهبود عملكرد مغز
علاوه بر مصرف خوراكي نعناع ، ادعاهايي وجود دارد كه استنشاق رايحه روغنهاي اساسي از گياه نعناع مي تواند مزاياي سلامتي از جمله عملكرد مغز را بهبود بخشد. يك مطالعه بر روي 144 دانش آموز نشان داد كه بو كردن عطر روغن نعناع به مدت 5 دقيقه قبل از امتحان باعث بهبود قابل توجهي در حافظه مي شود.
مطالعه ديگري نشان داد كه بو كردن اين روغنها هنگام رانندگي باعث افزايش هوشياري و كاهش سطح نااميدي ، اضطراب و خستگي مي شود.
5. كاهش درد سينه در مادران شيرده
مادران شيرده معمولاً ترك خوردگي نوك سينه ها را تجربه مي كنند ، كه مي تواند شيردهي را دردناك و دشوار كند. مطالعات نشان داده اند كه استفاده از نعناع روي پوست مي تواند به تسكين درد همراه با شيردهي كمك كند. در اين مطالعات ، مادران شيرده پس از هر بار شيردادن، روغن، ژل يا آب نعناع را در ناحيه اطراف نوك پستان اعمال مي كنند.
6.علائم سرماخوردگي را بهبود مي بخشد
بسياري از درمان هاي بدون نسخه سرماخوردگي و آنفولانزا حاوي منتول (يك تركيب اصلي در روغن نعناع) هستند. بسياري از افراد بر اين باورند كه منتول يك ماده ضدعفوني كننده موثر بيني است كه مي تواند گرفتگي بيني را درمان كند و جريان هوا و تنفس را بهبود بخشد.
با اين حال، مطالعات متعدد نشان مي دهد كه منتول هيچ عملكرد ضد احتقايي ندارد. گفته مي شود، تحقيقات همچنين نشان مي دهد كه منتول مي تواند تنفس بيني را به صورت ذهني بهبود بخشد. اين بدان معني است كه اگرچه منتول به عنوان يك ماده ضدعفوني كننده كار نمي كند، اما مي تواند باعث شود افراد احساس راحتي كنند كه از طريق بيني خود تنفس مي كنند.
احتمالاً اين امر حداقل به افراد مبتلا به سرماخوردگي يا آنفولانزا كمك مي كند.
7. بوي بد دهان
آدامس هاي با طعم نعناع و خوشبوكننده نعناع اولين مواردي هستند كه افراد هنگام تلاش براي جلوگيري يا خلاص شدن از بوي بد دهان از آن استفاده مي كنند. كارشناسان موافق هستند كه بيشتر اين محصولات مي توانند براي چند ساعت نفس ناخوشايند را پوشش دهند. با اين حال ، آنها فقط بوي بد دهان را مي پوشانند و در درجه اول باكتريها يا تركيبات ديگر كه باعث بوي بد دهان مي شوند را كاهش نمي دهند.
از طرف ديگر ، نوشيدن چاي نعناع و جويدن برگهاي تازه ممكن است بتواند نفس بد دهان را بكشد و باكتري ها را از بين ببرد .
فوايد نعناع:
• اين گياه كه منبع عالي بتاكاروتين است، قدرت ديد را بهبود مي دهد، با آكنه مقابله مي كند و به پوست نرمي و طراوت مي بخشد.
• چاي نعناع از تهوع صبحگاهي در دوران بارداري پيش گيري مي كند.
• چاي نعناع علاوه بر انرژي زا بودن، حرارت اضافه بدن را خارج كرده و سرماخوردگي و سرفه فصلي را نيز درمان مي كند.
• عرق نعناع حاوي منتول كافي براي درمان بسياري از مشكلات تنفسي مخصوصا مشكلات ناشي از احتقان و التهاب به كار مي‌رود.
قيمت هر كيلو نعنا تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت عمده نعناع تازه-فروش نعناع تازه-قيمت هر كيلو ترخون خشك-قيمت نعناع خشك عمده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 39 بازدید دیروز 327 بازدید کل 591664

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .